Re: Re[3]: problem z dyskiem

Autor: Keruj (keruj25_at_tlen.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 12:55:40 MET

> Z tego co ja pamietam to w Win98 plik msdos.sys jest pusty i nie
> zawiera zadnych informacji. A jak zainstalujesz system na D: to
> wszystkie pliki - io.sys i inne beda tam zainstalowane. Wystarczy
> wtedy ustawic D: na aktywna, jestem tego pewien.

zawartos pliku msdos.sys

;SYS
[Paths]
WinDir=C:\WINDOWS
WinBootDir=C:\WINDOWS
HostWinBootDrv=C

[Options]
BootMulti=1
BootGUI=1
DoubleBuffer=1
AutoScan=1
WinVer=4.10.2222
;
;The following lines are required for compatibility with other programs.
;Do not remove them (MSDOS.SYS needs to be >1024 bytes).

bez tego widnos nie wystaruje chyba ... wiem ze nei raz mialem problemy
jelsi przegrywalem zawarotsc dysku na inny bez wgranai plikow systemowych
sys c: np.

Keruj