problem z dyskiem

Autor: siemarek (siemarek_at_aster.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 09:42:31 MET

Witam
Uszkodził mi się dysk 4,3GB w ten sposób, że uszkodzenie jest na około10% a
dokładne sprawdzenie scandiskiem powoduje jego zawieszenie. Utworzyłem trzy
partycje, 400MB,100MB i reszta =3,7GB.
Środkową usunąłem, na dwóch pozostałych przeprowadzone testy scandiskiem
oraz dodatkowo kilkukrotne próby zapisu i odczytu całych pojemnośc powiodły
się w 100%.
Z pewnych przyczyn chciałbym z tego dysku jeszcze jakiś czas korzystać.
Potrzebuję mieć na nim system (Win98), ale te 400MB to za mało a uruchomić
system z innej niż pierwsza partycja nie potrafię .
Z góry dziękuję za wszelkie rady..
Pozdrawiam
Marek

PS. Czy przy ustanowieniu trzech partycji możliwe jest połączenie pierwszej
z trzecią, czy muszą być sąsiadujące.