Re: Miedziane radiatory...

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 09:44:27 MET

On Tue, 24 Feb 2004 20:01:25 GMT, Quick wrote:

> jak myslisz jaki jest współczynnik strat na radiatorze po polakierowaniu ??
> I czemu wielu producentów pokrywa aluminiowe radiaror lakierami ??

A dla jakiej farby ? Dla jakiej grubości ? A skąd mam wiedzieć ?
Jeśli komuś radzisz, żeby sobie pomalował radiator, bo mu zaśniedzieje,
to ja to tylko krytykuję jako głupi pomysł. Bo gość się przejmie,
pomaluje i każdemu będzie powtarzał, że tak trzeba, bo inaczej korozja
zeżre żeberka...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!