Re: nforce i ram

Autor: wredniak (eidar_spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 00:24:15 MET

> bardzo prosze powiedzcie mi jakie dokladnie kosci ram pc3200 256mb oraz 512
> mb mozna bez obaw zainstalowac zeby miec pewnosc ze zadzialaja poprawnie na
> tym chipsecie. czytalem kiedys na grupie ze nonamy nie bardzo chca chodzc...

podobno .. ale czy nie jest to 'urban legend'?

mam asusa a7n8x del rev 2
mam 2x kingston 333 .. zwykle .. nie hyper, super, czy inne bajer wypas
nie sa idealne do przetaktowywania ale na swojej predkosci chodza bez
najmniejszego zarzutu.

pomijam fakt ze 'dual' to raczej marketingowy chwyt. zysk minimalny .. albo
mniejszy

--
wredniak