Re: jaki tuner tv do zgrywania z vhs

Autor: deep (firma.deep_at_interia.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 22:05:46 MET

Użytkownik "Anubis" <rafalb7[usun to]@go2.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "michu" <michu1982_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> żeby
>
> Do zgrywania z VHS tuner nie bardzo sie nadaje bo gubi klatki przy
wyzszych
> rozdzielczosciach wiem bo probowalem kiedys cos zgrac, zamiast tunera kup
> Karte DV np firmy pinacle, na allegro.pl masz bardzo tanie roznego rodzaje
> karty sam mam zamiar taka kupic.

Nie prawda, nie gubi klatek. Wszystko zależy od sprzętu i oprogramowania.
Sam mam Avera 203 i zgrywam w 768x576 25klatek obojętnie do jakiego formatu
(avi -> MJPEG, czy avi->Divx 5.0 w locie) i przy trzech godzinach filmu ani
jednej!!!! zgubionej klatki. Zgrywam IUVCRem i efekty są super. Sprawdzałem
też na karcie Pixelwiev i efekt taki sam tylko kolory dużo gorsze ale bez
gubienia klatek. Kompresja w locie zależna jest od procka, ja mam Athlona
2400 i przy divx mam z 80% wykorzystanej mocy.

deep