Re: Athlon XP 2000+ z CoolerMaster HAC-V81 X-Dream

Autor: Maciek (maciek_d_at_WYTNIJ.icpnet.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 22:03:26 MET

> Heh mam ten sam procesor, ta sama paste i ten sam wentylator
> i jednak temperatura tak inna...

    Uważam, że temperatura proca (54 stopnie!), którą uzyskujesz na tym
coolerze jest sporo za wysoka. Zwłaszcza, że jak mniemam, proc nie jest
kręcony... Nie wiem... może czujka na płycie szwankuje :)
    Zdjąłbym cooolera, porządnie wyczyścił tak radiator, jak i procesor z
pasty (patyczki higieniczne + spisytus salicylowy), po czy założył go
porządnie od nowa, nanosząc tylko cieniutką warstwę pasty na rdzeń proca.
    Powiedz mi jeszcze jakie masz temperatury, gdy puścisz wiatraczek na max
obroty?

MD

--
*****         A w pudle (Anec PlusView1000AMG + PS500W) siedzi:        *****