Re: Zestaw do oceny - 1st time

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 14:05:08 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Bohaterem dzisiejszego odcinka serialu "Usenet" jest Qgar :
> Celeron to badziewie jakich mało. Kup Durona/Athlona i dobra płyte... w
> najgorszym wypadku Asrock K7S8X. Może być też Asus A7V8X-X na KT400
> (bardzo solidna płyta), Epox 8KRA2I (na KT600) lub coś na NForce2. Ja
> kupiłbym niedrogą płyte
Eee, no nie przesadzajmy z tym badziewiem :)
Co do platformy AMD, to bralem pod uwage:
Gigabyte 7N400-Pro2 (tylko bym wywalil ten RAID IDE, bo niepotrzebny :/
a znowuz licze na wykorzystanie tego LANa 1Gb)
A procek to Duron 1600 BOX (box nie box zawsze maja 12mies. gwar.?)

> pamięci może sie przydać wiecej... Coprawda na 256MB Windows XP chodzi
> bez problemu, ale jak dziewczyna zawali system to moga sie zacząć
> kłopoty:)
Tez o tym myslalem, zwlaszcza jak zobaczylem, ze te jej SIMy rozpychaja
sie po RAMie do 100MB

> nie wiem jak Samsung, ale możek kup cichego Seagate'a?
ehh, no tu patrze akurat na gwarancje

Pozdrowionka
Qgar
qgar_at_interia.pl