Drukarka - zaschnieta glowica, cartrige? cholera go wie...

Autor: Kubaz (kuba-z_at_tlen.NOSPAM.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 14:00:00 MET

Witam, na drukarkach sie nie znam kompletnie:)
wpadla mi dzisiaj w rece prehistoryczna HP dj 500C - czarnobiala:)
objawy - wszystko pracuje ok, mozna powiedziec ze drukuje tylko tak jakby na
bialo hehe wiec co mysle - zaschniety cartrige? no bo jak glowica to jakbym
tam paluchami malcal to by troche tuszu lecialo nie? a tak nic,
znalazlem w archiwum ze do cieplej wody zartrige albo spirytusu ale nie
rozumiem wszystkiego - mam ten spirytus/dowe wstrzyknac do niego??
i jeszcze jedna sprawa - moge napelnic ta drukarke bylajekim tuszem? tuszem
ktory nie jest przeznaczony nawet do drukarek:) - ten sprzet i tak chyba
dlugo nie pozyje ani zadna to rewelacja wiec chyba moge tak zrobic? nie bede
plakac jak mi zdechnie:)

--
Kubaz