Re: pytanie o o PIII

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.prl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 21:46:24 MET

> a kiedys czytalem w enterze lub chipie ze Celek 1.2 Tualatin jest lepszy
od
> PIII 1GHz Copper.....cos tam.
> a nawet jak nie odbiegaja wydajnosciowo to cenowo odbiegaja, nowy celek
1.7
> Ghz kosztuje 274 pln a PIII jak wyzej - jest roznica i jest przyszlosc.
> a poza tym jak sa w cenie to zastanawiam sie kto je kupuje....??
> maja jakies konkretne zastosowanie gdzie sie oplaca je kupic?

Jesli ktoś ma kase i nie chce mu się bawic w wymiane płyty, pamieci, a che
mieć nadal dość wydajny i bardzo stabilny komputer to zmodernizuje swojego
starego Celerona albo P3 kupując Tulipana.
Ja myślałem o tym ale cony odstraszają i kupiłem nie tak dawno P3 933
c-mine. Chodzi ultra-stabilnie na 1120mhz.
Nastepny mój sprzęt to będzie na pewno coś więcej niż P4. Meczyłem p3 266
przez 5 lat wiec tego tez ze 3 lata jescze pomęcze.

Moi koledzy nie rozumieja, że dobra płyta główna to podstawa stabilności i
kupują najwieksze chłamy. Jak siąde do takiego AMD na ECSie to odechciewa mi
się Athlona, a wierze ze mozna złożyć na nim bardzo stabilny komputer.
Firmowa dobra płyta jest o 60zł droższa od najtańszej. Nadal pozostaje przy
Intelu, jednak jeśli moje potrzeby będa wymagać czegoś szybkiego nie
wykluczone że będzie to Athlon.

Pozdrawiam