Re: Aktualizacja BIOSu - pomocy!

Autor: strOOs. (stroos83-cutit-_at_go2.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 20:40:29 MET

"Mirko" <m51_at_gazeta.pl> wrote in message news:c1dd23$ro6$1_at_news.onet.pl...
> Zrobiłem podgląd zawartości Biosa, wygląda jakby był spakowany (same
krzaczki). Do tego w początkowym obszarze jest spory fragment
niewykorzystany. Wydaje mi się, że program do aktualizacji sam przeprowadza
dekompresję tego pliku w locie, lub robi z nim coś takiego, że komp po
uruchomieniu się podnosi:)
> Czy ktoś jest w stanie udzielić mi porady, w jaki sposób dysponując
oryginalnym plikiem binarnym Biosa, ściągniętym ze strony producenta płyty,
można wygenerować zawartość pliku do programatora pamięci (bo tak się
składa, że mam do niego dostęp).

A ja mam pytanie: a czy BIOSu ze strony producenta nie mozesz wgrac
automatycznie? Bo ja tak wlasnie u kumpla na programatorze wrzucam, wiec nic
dekompresowac nie musze...