Re: procesor - czym sie róznią

Autor: Keruj (keruj25_at_tlen.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 11:44:02 MET

> Rzeczywiście, techniczne różnice bardzo trudno byłoby mi zrozumieć.
Komputer
> który chcę kupić ma służyć do obślugi księgowej firm, dla "zabawy" gry
> szachy i brydż.
> Czy w takim razie obydwa procesory będą dobre?
>
> ela

Jeżeli komputer ma służyć tylko do księgowości i prostych gierek ... to nie
widze sensu kupowania najslabszej maszyny w sklepie bo i tak bedzie za
dobra. Zawsze można kupić jakiś sprawny uzywany komputer za niewielkie
pieniądze a wzupełności spełniający zadania jakie ma wykonywać. Jeżeli musi
to być nowy to wybrałbym najtańszy zestaw jaki moża dostac w sklepie.

Keruj