Re: Abit ST6 i PIII 1,2GHz Tualatin

Autor: Gregork (gregork_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 10:11:34 MET

> Pamiętam czasy ZX81, ale kto to używał ? :D

Taaak... mój pierwszy "komputer" nazywał się Oric i pochodził z Wielkiej
Brytanii. Miał 16 kB pamięci i możliwość wgrywania programów z Kasprzaka
(musiałem tylko dorobić interface)...

> Napisz im, że w necie należy przestrzegać Netykiety:

Stary, ja wiem, wiem... Byłem obecny przy narodzinach Sieci w Polsce... ;-)

Sęk w tym, że pewne rzeczy się zapomina jak się posługuje innym standartem,
do którego zmusza rzeczywistość. Poza tym pewnie prędzej czy później i tak
się ustali ten inny standart, bo jest łatwiejszy albo inaczej - wymagający
mniej myślenia.

Na szczęście ten pomysł z przesyłaniem plików Word'a z treścią wiadomości w
nich umieszczoną się nie przyjął - ale to chyba dlatego, że w mailach można
teraz stosować kolory i różne inne bajery.

Pozdro
Gregork