problem z uruchomieniem kompa z Athlon1700

Autor: marek (burteam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 10:08:41 MET

Athlon XP 1700, płyta K7S5A, pamięć DDR 256.
(części używane; skasowany CMOS; podłączone lub odłączone napędy -> bez
znaczenia na problem)
Po pierwszym uruchomieniu płyty na monitorze pokazywany jest procesor 1100
(?)
ale to nie jest takim dużym problemem (to później), bo po kilku minutach
komputer sam się wyłącza i włącza i tak jest wkółko.
Myślałem, że to za sprawą niedostatecznego chłodzenia procka, ponieważ
zasilacz w dużej części zasłania jego wiatrak.
Gdy postawiłem zasilacz obok dzieje sie tak samo !
Trochę później się przeładowuje kiedy jetem w BIOSie.
Co może być powodem ?
Proszę o rozjaśnienie mi tego tematu !!!