Re: napęd DVD CD RW- co oznacza

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.WYTNIJTO.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 09:57:26 MET

> Czym rózni sie płyta DVD od CD - interesuje mnie opcja "komputerowa"
> (archiwizacja), wiem, że na płytach DVD sa filmy, ale czy one tylko do
tego
> służą?

W rozumieniu komputerowym płyta DVD jst po prostu pojemniejsza. Nic więcej.
Na dzień dzisiejszy liczba płyt DVD nie będących filamami jest znikoma a i
tak parwie wszystkie wydawnictwa DVD są też dostępne w wersji CD, ale to się
może niebawem zmienić... Róznica w cenie pomiędzy DVD/CD-RW a samym CD-RW
jest na tyle niewielka (względem ceny notebooka), że moim zdaniem nie nalezy
się zastanawiać, tylko brać DVD/CD-RW.

Pozdrawiam
Tygrysek