Re: napęd DVD CD RW- co oznacza

Autor: Przemek (brak_at_nospam.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 09:11:02 MET

Użytkownik "Elżbieta Sadło" <esadlo_at_symico.com> napisał w wiadomości
> Prosze o informację co oznacza napęd DVD CD-RW?
> Chdzi mi o możliwośc wielokrotnego kopiowania i kasowania danych
> (archiwizacja jak na dyskietkach).

combo czyli nagrywarka cdrw i naped dvd-rom w jednej obudowie.
Przy dzisiejszych cenach bardziej oplaca sie kupic oba te urzadzenia
oddzielnie szczegolnie ze combo sa mocno awaryjne albo doplacic sto
paredziesiat zlotych
i kupic nagrywarke dvd - wtedy ta "dyskietka" do archiwizacji bedzie
naprawde duza.

pzdr