Re: Jaki radeon9200?

Autor: Mateusz (matito_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 09:17:00 MET

> Owszem. Dwa najlepsze sklepy kmp. we Wrocławiu to oni i Proline (to nie
> tylko moje zdanie). SE zawsze oznacza 64-bit. magistralę pamięci,
Natomiast
> brak tego znaczka przy podobnej cenie jak wersji SE oznacza że to też
> 64-bit. Czasami bywa jeszcze gorzej: "prawdziwy" SE ma zegary core/mem
> 200/200 a te taniochy mają czasem zegary 166/166. W praktyce najlepiej
kupić
> Gigabyte R9200 (235zł w Areście) - pełny R9200, zegary 250/200, 128-bit,
> monitor napięć,temp.,obrotów, 2-letnia gwarancja.

No wszystko pieknie tu wyglada, ale wlasnie wydaje mi sie to dziwne, ze w
Arescie sa takie niskie ceny w porownaniu do innych sklepow... Bo juz w
proline ceny sa zblizone do tych u mnie. Czy Arest ma jakies ulgi u
producentow... a moze trwa jakas promocja?
Co do wyboru karty to moze rzeczywiscie wezme tego gigabyte'a, ale nie wiem
czy na pewno 64MB...

"Wszystko co podejrzane warte jest sprawdzenia".