Re: Radeon 9200 czy FX5200??

Autor: george_at_ssk.pl
Data: Mon 23 Feb 2004 - 09:07:37 MET

> Użytkownik <georgeWYTNIJTO_at_ssk.pl> napisał w wiadomości

> Sam sobie jesteś winien. Kto znający się chociaż trochę na kompach kupuje
> wersje 64bit?? A ten co się nie zna powinien nie narzekać bo sam sobie
> zawinił ;))

Aleś chłopie 'mondry'. Przecież napisałem że miałem go przez JEDEN wieczór.
Mam znajomków to wziąłem od nich potestować.. mogłem oddać więc nie było
problemu. Zresztą ocena dotyczy w tym wypadku jakości obrazu czyli
przetwarzania D/A a tu obie wersję 64 bit i 128 bit pewnie mają
ten sam chip na wyjściu więc jakość obrazu i tak jest do .upy
Na własne oczy widziałem 64 bit ale wystarczyło aby zapomnieć o FX5200.

George

George