Re: Ostateczny wybor plyty

Autor: Volus (volus_at_no_spam.post.pl)
Data: Mon 23 Feb 2004 - 01:14:36 MET

Mam tago Solteka od maja i dla manie bardzo dobra płyta za małe pieniądze.
U mnie od maja śmiga Athlon 1700+ @ 2400+. Pamięci synchronicznie na 333
2X256 Dual Channel (różne firmy i czasy dostępu a działają, znajomy z
serwisu jak to zobaczył to powiedział że tak się nie da ale Sandra 2004 go
przekonała (min lepsze wyniki niż ma reference komp z dual channel i
XP2400+). Bardzo dobra stabilność, zero problemów jak zapusciłem prawie
rok tamu tak nic nie zmieniałem, raz pokusiłem o mnożnik 12,5 ale trzeba
był zmieniać napięcie (bo tak to na defaultowym 1,60V idzie). Nie wiem jak
konkurwncyje fimy ale ma osobne złącze 12V na płycie (jak płyty do PIV) co
gwarantuje duża stabilność i podręcalność.
Jedyna wada to LAN - po przesiadce na 3COM na PCI duzo stabilniej, ale nie
wiem jak pozostali.

--
Piotr 'Volus' Wolski
"ZIEMIA ! - krzyknęli rozbitkowie