Re: NTFS czy FAT32?

Autor: Teo (teo_at_no_prv.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 21:46:15 MET

Nie bede nic cytowal, ale zgadzam sie z przedmowca. ;]

W sumie to kwestia gustu/przyzwyczajen/wymagan ktory system plikow sie
wybierze. Ja wybralem NTFS, bo jest dla mnie wygodniejszy (szyfrowanie
plikow i kompresowanie folderow - przydatne przy eMule - to dla mnie
najwieksze zalety). Mialem problem z dostepem do partycji po padzie
Windowsa, ale poradzilem sobie, bo mam drugi komp w domu z WinXP - wiec
akurat to mi nie przeszkadza, z reszta zawsze mozna skoczyc do znajomego.
Jest to dla mnie jedyna wada NTFS.