Re: jaka cena?

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 21:00:39 MET

Użytkownik "kalina" <erkalina_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Po to jest grupa pecetowa chyba, co bym mógł zadawać pytania o sprzęt, no
> nie?
> Bo rozumiem, że gdybym się zapytał, co mogę kupic za 400PLN to byś mi
> odpowiedział, tak?

Wiesz, coś warte jest tyle ile ktoś chce za to dać...
Swego czasu pewna (dużą) firma telekomunikacyjna z Polski skupywała
stare płyty od pentium... pewnej firmy....o konkretnym wymiarze...
Dawali za nie płyty nówki nawet z procesorem kilka razy szybszym...
Twój zestaw na socket 423 raczej nie jest dużo wart....
Wystaw na Allegro od 1zł i zobacz jaką cenę otrzymasz...

ax