Re: Prime95 - jakie ustawienia?

Autor: liet (liet-kynes_at_BezSpamu.gzeta.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 19:53:37 MET

Sander naskrobał(a)...

> Jak nic nie robisz, to Prime95 zajmuje CPU w 100%.
> Jak jakiś program jest uruchomiony to dostaje tyle czasu CPU
> ile potrzebuje, a resztę czasu zajmuje Prime95, tak więc
> zawsze zajmuje 100% czasu CPU. I o to chodzi.

u mnie sie liczy caly czas seti, czy on jest rownie wrazliwy na bledy
CPU jak prime? tzn. wiem, ze prime wywala nawet 'drobne' bledy, ktore
moga nie miec wiekszego wplywu na stabilnosc systemu, a seti, moze je
pomija? a moze bzdury pisze z tymi drobnymi bledami i kazdy jest tak
samo powazny? ;)
niedlugo bede testowal czy abit kt7a bedzie chodzic stabilnie na 150-
160MHz.
pozdrawiam

--
L.I.E.T.K.Y.N.E.S.: Lifelike Intelligent Entity Trained
for Kamikaze Yelling and Nocturnal Efficient Sabotage