Re: Przegrzanie procesora!!!

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 19:49:27 MET

Niejaki marcus075 twierdzi jakoby:

> Na obywatelu "Wojciech Michalczuk" <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl> okarżonym
> w sprawie news:c163ij$bfv$1_at_inews.gazeta.pl SB wymuiło natępujące
> zeznania...

> ta... u mnie:
> Proces bezczynności systemu: 99%
> Winamp.exe: 1&
> reszta po 0%..

No, ale jak sama nazwa wskazuje, "Proces bezczynności systemu" należy
pominąć. A po drugie, gdy "wskaźnik" zajętości CPU pokazuje 100%, proces
bezczynności systemu będzie miał 0%, nieprawdaż?
(Chyba że ktoś stosje jakiś głupi wskaźnik, nieoparty o PerfMona, ale
nie podejrzewam)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//