Re: LCD nie pokazuje obrazu podczas ladowania sie windowsa

Autor: Marcin (em.en_at_g.a.z.e.t.a.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 19:50:06 MET

Dnia 22.02.2004 17:44 Maciej napisał(a) wiekopomne zdania:

> Jak w temacie, nawet poczatkowy obraz z testowaniem komputera sie nie
> pojawia. Pierwszy obraz pojawia sie przy logowaniu do windy. Do tego
> momentu jest caly czas informacja ze panel nie moze wyswietlic obrazu w
> danym trybie.
> LCD - Dell 1703FP
> Radeon 9000pro (maya)

Być może masz podłączony TV do wyjścia TV - oznacza to, że karta na
dzień dobry daje odświeżanie 50 Hz, które jest za małe dla LCD, ale za
to umożliwia oglądanie zawartości ekranu na TV już od momentu włączenia.
Rozwiązania są dwa: odłączyć kabel od TV lub (tego nie próbowałem, tylko
gdzieś czytałem) przestawić z PAL na NTSC - czy to dobrze działa, nie
gwarantuję.

--
Uwaga na dodatkowe kropki w adresie e-mail w naglowku