Re: Ilo¶æ RAMu a szybko¶æ kompa

Autor: yoopiter (yoopiter_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 19:08:31 MET

Micha³ <usun.to.muzio45_at_interia.pl> napisa³(a):

> jesli u¿ywasz worda, excela, przgl±darki i outlooka to nie zauwa¿ysz
> ró¿nicy, ale posiadanie 384mb ramu za du¿o na pewno nie zaszkodzi ;)

Ano pewnie, ¿e nie zaszkodzi :) , tylko ¿e u mnie obecnie:
5 okienek Internet Explorera plus Winamp 2.75 (5.0 jest bardzo wolny),
Outlook Express, Netpumper, NAV2001, gadu gadu, apache service monitor,
weathercast = zasoby systemowe: wolnych 19% (?!) Przy jednoczesnym kopiowaniu
8KB (tak, kilobajtowego) pliku z jednego dysku na drugi (s± dwa po 40 GB)
kursor myszy przycina, winamp tak samo, przy wczytywaniu jakiej¶ strony w IE
znowu przycina winamp (dodam, ¿e Duron pracuje na szynie 100MHz, RAM na
133MHz). A 19% zasobów to tyle ile mia³em wcze¶niej (przy 128MB) po w³±czeniu
samego tylko NAVa 2004 (brak pamiêci na uruchomienie jakiegokolwiek innego
programu), ale akurat NAV 2004 to wiem, ¿e strasznie ¿re, a te które
wymieni³em, teoretycznie chyba nie za wiele.
No wiêc, czy to mo¿e byæ wina ju¿ do¶æ mocno za¶mieconego systemu czy jeszcze
co¶ innego? A mo¿e ja za du¿o wymagam? A ca³kiem niedawno patrzy³em ze
zdumieniem u znajomego, jak mu pracuje komp z 512MB RAMu plus Athlon 1700.

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/