Re: Ilo¶æ RAMu a szybko¶æ kompa

Autor: yoopiter (yoopiter_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 19:18:36 MET

fv <fake_at_cybax.com> napisa³(a):

> Przy takiej ilo¶ci pamiêci i tym systemie, ró¿nica bêdzie odczuwalna
> dopiero przy bardzo zasobo¿ernych aplikacjach. Jak gry. Ale za to mo¿esz
> teraz bez obaw przej¶æ na XP. A nawet ¶mia³o odpalaæ KDE pod linuksem!

Przej¶cia na XP dalej siê obawiam (kiedy¶ ju¿ go mia³em na K6-2 450 MHz i
128MB) i zapewnia³ mi poza spowalniaj±cym i oczojebnym efekciarstwem :),
k³opotami ze znalezieniem podstawowych opcji z wcze¶niejszych Windowsów,
równie¿ resetowanie ustawieñ BIOSu po ka¿dym restarcie komputera... (co
prawda teraz mam now± p³ytê, ale uraz zosta³)
A z dwojga z³ego: ME, XP, chyba wybiorê Auroxa ;)
Pozdrawiam

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/