Re: LCD nie pokazuje obrazu podczas ladowania sie windowsa

Autor: Spark (spark_at_spamwontss.krakow.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 18:31:41 MET

Użytkownik "Robert_" <robert_as[nospam]@wp.pl> napisał w wiadomości
> a jakim kablem podlaczyles monitor... u mnie cos takiego sie
> dzieje na DVI. Mysle ze to wina karty.

Mam wrażenie że to kwestia panelu LCD. Na moim (SHARP LL-T1620) nie ma z
tym problemu. Czy Windows czy DOS obraz zawsze jest odpowiednio
wyskalowany nawet przez łącze DVI. Pewna ciekawostka występuje gdy
podłączę LCD z PC przez kabel DVI-I, wtedy zawsze panel przełącza się na
sygnał analogowy (mowa oczywiście o DOS-ie). Przez kabel DVI-D nie ma
wyjścia i zawsze jest w trybie DIGITAL.

Krzysiek