Re: LCD nie pokazuje obrazu podczas ladowania sie windowsa

Autor: Robert_ (robert_as[nospam)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 18:11:39 MET

> Jak w temacie, nawet poczatkowy obraz z testowaniem
komputera sie nie
> pojawia. Pierwszy obraz pojawia sie przy logowaniu do
windy. Do tego
> momentu jest caly czas informacja ze panel nie moze
wyswietlic obrazu w
> danym trybie.
> LCD - Dell 1703FP
> Radeon 9000pro (maya)
> XP

a jakim kablem podlaczyles monitor... u mnie cos takiego sie
dzieje na DVI. Mysle ze to wina karty. Mam monitor Dell
1702FP a wiec pewnie parametry wspolpracy zblizone. U mnie
to jeszcze po DVI max rozdzielczosc 1024/768 wiec ten rodzaj
podlaczenia raczej odpada. Wymienilem juz trzy karty..
wszystkei to radeony... i zostalem na R9100.Nic to nie
pomoglo. Mysle ze to kwestia standardu podlaczenia. Obraz po
analogu jest idealny wiec dalem sobie spokoj. Chcialem
jeszcze sprobowac Fx5200 ulimate... ale mysle ze jezeli
osiagnalbym pelna wspolprace po DVI to i tak obraz i
wydajnosc bylyby gorsze niz na R9100 wiec dalem sobie
spokoj. Poszukaj sobie moich postow sprzed kilku dni...
wiecej osob mialo problemy z DVI.

Robert