Re: Obudowy

Autor: Kolu (koluWYTNIJ_at_TOwp.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 14:22:07 MET

.Peeter wrote:

> Na 5v go nie słychać. Kręci się na tyle wolno, że świstu nie powoduje,
> a jednak zawsze coś daje...

... przeczytaj sobie .Peeter ten artykuł
http://www.short-media.com/article.php?111.0
i sam wyciagnij wnioski :) Zapewniam, że zdziwisz się ile i w jakiej
konfiguracji wiatraki spełniają funkcję optymalnej wymiany powietrza w
budzie.
Za pozostałe wyjasnienia serdecznie dziekuję. Jeśli cos mi się przypomni,
nie omieszkam zapytać. Mam nadzieję, że ten thread szybko nie zniknie z
serwera, bo nie wiem, kiedy w mojej głowie urodzi sie kolejny dylemat ;)

A tak na marginesie, co sądzicie o tej budzie
http://www.4max.pl/produkt.asp?g=36&gg=21&id=277
Szukałem w necie szczególowszego info o niej, ale zawiodłem się. Nie biorę
jej pod rozwagę, bo wolę sprawdzone rozwiazania (jak np. Chieftec), ale
ciekaw jestem Waszych uwag o niej.

Pozdr.,
Kolu