Re: Jaki dysk SATA, prosze o opinie.

Autor: Kolu (koluWYTNIJ_at_TOwp.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 13:48:23 MET

oxygen4 wrote:
> Użytkownik "Marek" <viking111_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Zapomnieć o Samsungu w ogóle, nie tylko HDD (miałem klawiaturę, dysk,
> telewizor, do czynienia z CD-ROM, płytami CDR, wszystko się psuło, a dysk
> i klawiatura najszybciej :-) ).

Smutna to prawda z tego co widze po opiniach. Slyszalem jednak ze dyski
produkowane teraz sa juz porzadne. Nie wiem jednak na ile jest to prawda, bo
musi uplynac troszke czasu zanim, mniejmy nadzieje - szczesliwi posiadacze
wydadza pierwsze opinie. Ja wlasnie mam w planach kupno dysku i biore pod
rozwage jedynie dwóch producentów, tzn. Seagate'a oraz Samsunga. Obydwu
wlasnie ze wzgledu na najnizszy na rynku poziom emitowanego hałasu.
Zwłaszcza Samsung przypadł mi do gustu, nie tylko za praktycznie
nieslyszalna pracę, ale takze za bardzo dobrą wydajność. Caly czas
oczywiscie mam na mysli dyski S-ATA o pojemności >=160 GB.
Moze jet jakiś uzytkownik Samsunga S-ATA, ktory moglby podzielic się
wlasnymi spostrzezeniami po okresie jakim go uztkuje?

Pozdr.,
Kolu