Re: zaklocenia+uziemienie

Autor: Marcin (marcin_kubicki_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 13:42:36 MET

> witam
> ze wzgledu na to ze mialem duze zaklocenia na monitorze uziemilem kabel
> antenowy (a dokladniej jego ekran) ktory podlaczam do karty TV. zakocenia
> zniknely i wszytko jest git ale...uziemilem to poprstu podalczajac ekran
> kabla anten. do uziemienia w gniazku 220V. jak dla mnie jest to sensowne
ale
> chce sie jednak upewnic czy nie istniej jakies ryzyko , czy tak moze byc?
>
> ...czuje sie troche niepewnie z taka "instalacja" wiec pliss powiedzicie
czy
> [...]

Oj ja bym się bał, Jestem elektrykiem i pracuje w firmie która buduje sieci
elektryczne i instalacyjne. Gdybyś wiedział jak się budowało linie i jakto
jest budowane byś niepodłączył. Lepiej poszukaj innego uziemienia.
Chyba że mieszkasz w domku i jesteś pewien że do uziemienia nie jest
podłączone zero sieci. Ale wtedy też bym niepodłączył.