Re: Jaki radeon9200?

Autor: Mateusz (matito_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 13:34:02 MET

> 64-bitowymi;
> >
> Kurde, wy to macie fajnie tam we Wroclawiu bo u mnie w Toruniu to we
> wszystkich sklepach ceny tych samych kart sa wieksze o 100-200 zl... :/
> Wyglada na to, ze taniej mi wyjdzie sprowadzic ja od was niz kupowac na
> miejscu.

BTW czy ktos juz tam kupowal i czy moze potwierdzic dobra jakosc ich uslug?
Poza tym mam pytanie: Czy znaczek SE przy radku 9200 oznacza zawsze ze ma on
max 64bit, a brak tego znaczka oznacza 128bitow (szyna pamieci)? Bo widze w
niektorych cennikach ze czasem nie ma tej roznicy pomiedzy tymi wersjami
R9200.