Re: zamiana

Autor: Pawel K. (Pavvcio_at_op.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 06:29:48 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości

> Nie opłaca się, funkcje takie same, a wydajność tylko troszeczkę większa.
> Jak chcesz zmieniać to na GF4Ti4200. BTW jaki masz CPU ?

Chce zmienic poniewaz z moja wystepuja rozne problemy. Przy dluzszej pracyc
na monitorze pojawiaja sie biale kropki, nie moge w nic grac poniewaz gra
sama powarac do windowsa. Zmiana sterownikow nic nie pomogla, na starszych
tj. z serii 30x 40x w ogole karta niestabilnie. W 3d Marku 01 se nie
ukonczyla testu poniewaz sama powrocila do windowsa. Dopiera zamiana
sterownikow na najnowsze pomogla. Pomogla, ale tylko czesciowa. W benchmarku
jest juz ok i uzyskuje 4008 pkt, natomiast nadal uniemozliwia granie w "
nowsze gry"

Abit KT7A Raid, Athlon 1.4 GHz, WDC120Gb JB, GF 2 GTS PRO 32 DDR, SB 128,
Pixel view TV PRO, LG 40x12x40, LiteOn DVD 166S