Re: plomba na zasilaczu atx

Autor: discounter (discount_at_interia.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 06:20:57 MET

Użytkownik Piotr K. <pk_at_idf.wywal.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c18osa$cl0$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> Na "nowych" zasilaczach jest plomba w postaci okrągłego papieru lub folii
> samoprzylepnej fi 6~8 mm na jednej z 4-ech śrubek do rozkręcenia jego
> obudowy. Śruba przykryta, więc jej nie widać. Powinny być 4 szt., a są 3.
> --
>
> -----Piotr K.

Dzięki wielkie, widzę coś podobnego u siebie w zasiłce. Jest to mały okrągły
(srebrny) punkt fi właśnie 6, który szczerze mówiąc nie wiem do czego ma
służyć. Czy to właśnie jest plomba? :) Bo znajduje się na spodniej części
zasilacza, wprawdzie są tam 4 sztuki śrubek, a raczej nakrętek, a ten punkt
srebrny jest piątym, tyle, że zupełnie nie symetrycznie względem tych
nakrętek i jest jakby od wewnątrz zamontowany a nie z zewnątrz, aczkolwiek
widoczny gołym okiem z zewnątrz.
Aha, dodam, że chodzi o zasilacz Chieftec 310 W, może któryś z
grupowiczów posiada takowy i mnie już całkiem oświeci? ;)

pozdrawiam

discount.er