problem z płytą główną?

Autor: viqq (viqq.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 04:36:44 MET

Witam

kupiłem sobie jakiś czas temu używany komputer, a do niego dwie nowe
sieciówki na realteku 8139. Płyta główna ma trzy sloty PCI, w których
umieszczam dwie sieciówki i grafike. Niestety mam następujący problem:
działać chce tylko jedna sieciówka - ta umieszczona w środkowym slocie
(niezależnie od tego którą z posiadanych sieciówek włożę, gdyż obie są na
pewno sprawne - sprawdziłem). Jeśli sieciówka jest włożona w brzegowy slot -
nie działa, niezależnie od tego, czy są włożone obie jednocześnie oraz do
którego wolnego slotu wcisnąłem grafike. Dodam że obie są poprawnie wykryte i
zainstalowane przez system operacyjny (Win98).
Jeśli ktoś potrafi coś poradzić, to bardzo proszę o wskazówki co z tym można
zrobić.

Pozdrawiam,
viqquś