Zasilacze - czy warto drozszy...?

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Feb 2004 - 02:35:01 MET

Witam!

Powiedzcie mi czy zasilacz "Feel 300ATX" bedzie dobrze obslugiwal zestaw
P4 2,8 HT + Asus P4P800 + 1024 RAM mit ATI9100

Nasluchal sie czlowiek o Chieftec'ach, Antec'ach i teraz ma dylemat... :)

Tego Feela mam obecnie, ale niektorzy sie skarza, ze to napiecie nie takie,
ze
cos tam nie gra, itepe, itede

Jaka jest zatem prawda?
Czy faktycznie, przy zmianie na drozsze modele, poprawi sie stabilnosc...?
Czy cus innego ?
Czy pozostajac przy Feel'u bedzie wszystko (napiecia) dobrze chodzilo ?
Jedyn co w nim zmienilem to wentylator - puscilem na 6V :)