Re: pomocy!! Wirusy!

Autor: .Peeter (peeter_at_nospam43.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 21:35:06 MET

*Piotr Turkowski* wrote:
> Miałem nie odpisaywać, ale odpiszę. Widzisz niedouczony baranku, że ja
> sobie co noc sprawdzam czy są updaty i nawet za bardzo mnie nie
> interesuje do czego sa tylko je sciagam.

Niedouczonego baranka to sobie zrób i wychowaj, a swoją
misjonarską działalność pod hasłem 'ave linux' możesz
sobie prowadzić gdzieś indziej. Pierwszy post był o spamowaniu
skrzynki pocztowej, a nie o systemach.

Eh, strasznie nie lubię ludzi, którzy myślą, że jak zainstalowali
linuxa, to sa najcudniejsi na świecie, a wszyscy użytkownicy
windows to dla nich lamy. Ehh, szkoda słów.

--
Pozdrawiam
Peeter