Re: pomocy!! Wirusy!

Autor: Piotr Turkowski (piotr_at_ust.tke.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 18:58:49 MET

.Peeter wrote:
> Nie lepiej po prostu olać? Szkoda nerwów, takim ludziom nie
> wytłumaczysz :)

Miałem nie odpisaywać, ale odpiszę. Widzisz niedouczony baranku, że ja
sobie co noc sprawdzam czy są updaty i nawet za bardzo mnie nie
interesuje do czego sa tylko je sciagam. To samo z jajkiem, zawsze
utrzymuje najswiezsza wersje. I tak: 99% tych swoich exploitów możesz
sobie w d*** wsadzić, a Ty możesz czekać na upadty na swojego
ulubionego, legalnego windowsa przez wieki.

EOT.

--
Pozdrawiam,	Piotr Turkowski
http://www.elfiaknieja.tk/