Celeron 633, slot1 i plyta BX

Autor: ra_v (r156_at_o2.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 20:04:20 MET

Witajcie!
Kupilem dzisiaj procesor Celeron 633 (Coppermine). Jako ze dotychczasm
mialem Celerona 333 na slot1, aby dalej uzywac mojej plyty glownej (MSI
MS-6119, Intel BX, i440) potrzebowalem tez przelotki fcpga->slot1, ktora
rowniez kupilem.

Pierwsze odpalene systemu: porazka.

Pogooglowalem i okazalo sie, ze moj procek musi dostac co trzeba od plyty
glownej, no to zworki z trybu auto na przelotce przestawilem na 1,7V (teraz
jest 1.8).

Nadal nie wiem co oznacza zworka JP8 ktora jest opisana "P3/Coppermine/FC
bug fixate" i daje do wyboru: other cpu, 2.5V, VTT (co to jest to vtt nie
moge wydumac).

Odpalalem win98 i ekran graficzny poszedl, wiec myslalem ze jest ok i
reszte sobie darowalem. od tego czsu testow nie robilem. Odpalilem linuxa i
procesor wykryl sie (knoppix), /proc/cpuinfo pokazuje co trzeba, ale 3
minuty pochodzil i Kernel Panik - zawieszka.

W zwiazku z tym mam takie pytania:
1). Czy Celeron 633 Coppermine ma prawo dzialac na plycie BX i440 (a
jeszcze lepiej na MS-6119).

2). Jakie jest prawidlowe napiecie na rdzeniu. Na procesorze pisze
633/128/66/1,7 --> czyli 1,7V?

3) Co oznacza ten fixate bug i magiczne "vtt"?

4) Czy istnieje jakis sposob na sprawdzenie czy procek z ta plyta dziala
(jakis program?).

5) Czy Kernel Panic moze byc spowodowany tym, ze pasta silikonowa na
rdzeniu jest kiepskiej jakosci i cieplo z Celerona jest slabo odprowadzane

bede wdzieczny za jakakolwiek pomoc
ra_v