Re: Toshiba Tecra 730 XCDT - ethernet

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 20:06:11 MET

Piotr Turkowski <piotr_at_ust.tke.pl> wrote:
> ten dysk to i tak tylko 2 Gb będzie :) chodzi o to, żeby Internet był,
> no a chyba mnie będzie blokował 1MB/s jak maksymalny mój transfer to 120
> KB/s ? :)

owszem, ale gdy zechcesz przykladowo przerzucic troche wiecej danych miedzy
laptopem, a maszyna stacjonarna - to juz to troche boli. chociaz przy takim
dysku to tylko ponad pol godzinki czekania na przewalenie calosci ;)

za to idzie juz dosyc komfortowo pracowac ze zdalnym klientami x11 (mozilla
chodzi przyjemnie)

pozdrawiam,
shadow