Re: Naprawa płyty

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 16:54:30 MET

Niejaki Karol twierdzi jakoby:
> Czesc
> Mam problem - podczas wkładania karty PCI uszkodziłem slot i styki w jego
> szczelinie powyginały się. Za pomocą śrubokręta wyprostowałem je mniej więcej
> tak, aby nie powdowały zwarcia, ale płyta wyje tylko głośnikiem przerywanymi
> gługimi sygnałami (tak jak przy braku ramu, albo VGA)
>
> Co radzicie zrobić - może wylutowac slot ? Z zawodu jestem informatykiem, a nie
> elektronikiem, ale coś tam kiedyś lutowałem.
> A tak w ogóle, to nie ma strachu - bo to płyta pod Pentium 100 , ale znalazłem
> [...]

Pobawić się w lutowanie można - w końcu to zawsze 20zł do przodu :>
http://forum.tweak.pl/viewtopic.php?t=62655&sid=4b43150c5dd0afcbc0b5fc1a34e7f6cb
  tutaj gościu wylutował ISĘ, bo mu zawadzała :>
Czytałem też gdzieś o kimś wylutowywującym PCI, i chyba mu się udało :>

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//