Naprawa płyty

Autor: Karol (spamy_at_op.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 11:49:36 MET

Czesc
    Mam problem - podczas wkładania karty PCI uszkodziłem slot i styki w jego
szczelinie powyginały się. Za pomocą śrubokręta wyprostowałem je mniej więcej
tak, aby nie powdowały zwarcia, ale płyta wyje tylko głośnikiem przerywanymi
gługimi sygnałami (tak jak przy braku ramu, albo VGA)

Co radzicie zrobić - może wylutowac slot ? Z zawodu jestem informatykiem, a nie
elektronikiem, ale coś tam kiedyś lutowałem.
A tak w ogóle, to nie ma strachu - bo to płyta pod Pentium 100 , ale znalazłem
jakiegoś gośćia co ma do sprzedania za 20zł. Czy mogę experymentując posadzić
resztę użądzeń ?