Re: Partycja... odzysk... Active@ Partition Recovery...

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 16:25:14 MET

Użytkownik "Marcel Cegliński [happysad]" <cegla_at_happysad.art.pl>
napisał w wiadomości news:c17rg8$i2q$1_at_atlantis.news.tpi.pl
> Wiem wiem.. po pierwsze to ntg.. ale pomyslalem ze pewnie tez
> spotykacie sie z takimi problemami... i dlatego moze ktos bedzie mogl
> mi pomoc....
> Chodzi o to ze dzis rano usunalem niechciacy dwie partycje...
> programem partition magic... Oczywiscie odrazu panika i wogole ...
> poczytalem archiwum itd... i znalazlem programik Active@ Partition
> Recovery ... i jest OK.. program widzi katalogi widzi wszystko.. ale
> jest to niestety tylko DEMO... wiem wiem.. na tej grupie sa tylko
> porzadni uzytkownicy ktorzy wszystko maja oryginalne.. i na wszystko
> [...]

Daj sobie spokój z crackami, nie wszystko co płatne jest najlepsze.
Użyj polecenia Undelete w programie BootIt
http://www.terabyteunlimited.com bez jego instalacji na hdd. Jak to nie
pomoże, to spokojnie odzyskasz partycje darmowym programem Testdisk
http://www.cgsecurity.org/, jednak nie jest on już tak intuicyjny w
użyciu.

--
M.           [MVP]