Partycja... odzysk... Active@ Partition Recovery...

Autor: Marcel Cegliński [happysad] (cegla_at_happysad.art.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 15:55:15 MET

Wiem wiem.. po pierwsze to ntg.. ale pomyslalem ze pewnie tez spotykacie sie
z takimi problemami... i dlatego moze ktos bedzie mogl mi pomoc....
Chodzi o to ze dzis rano usunalem niechciacy dwie partycje... programem
partition magic... Oczywiscie odrazu panika i wogole ... poczytalem archiwum
itd... i znalazlem programik Active@ Partition Recovery ... i jest OK..
program widzi katalogi widzi wszystko.. ale jest to niestety tylko DEMO...
wiem wiem.. na tej grupie sa tylko porzadni uzytkownicy ktorzy wszystko maja
oryginalne.. i na wszystko maja licencje... jasne... moje pytanie jest
takie...
czy ktos posiada crack/serial do tegoz programu ?
Active@ Partition Recovery ... szykalem na astalaviscie i wogole.. ale
nigdzie nie znalazlem.. moze ktos ma i moglby pozyczyc.. wielkie dzieki z
gory.

--
Marcel Ceglinski
www.cubeart.pl