Baaaaaardzo TWARDY HDD

Autor: yarcioo (yarcioo_at_wp.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 13:41:54 MET

Opisywałem problem wczoraj: nie mogą ściągnąc partycji ani sformatować
dysku.
Dziś poszedłem na całość - wykonałem low level format.
Po ponownym uruchomieniu tak jak przed formatowaniem uruchomił sie z
niego Windows, są wszystkie dane i podział partycji taki jaki był!!!!
Wykonałem procedurę erease firmowego programu hutil Samsunga.
Wszystko jest jek było!!!
Czy on jest tak dobrze zabezpieczony, czy uszkodzony.
Właściciel twierdzi że zabezpieczony.

Pozdrawiam
Yarcioo

--
Darmo się pocę, Aby dotrzymać kroku epoce.
yarcioo_at_wp.pl