Re: Toshiba Tecra 730 XCDT - ethernet

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Sat 21 Feb 2004 - 12:40:03 MET

Piotr Turkowski <piotr_at_ust.tke.pl> wrote:
> 20 MBit to.... 19MB/s ?

nie, 20 megabitow to 2.5 megabajta - w koncu bajt to 8 bitow ;)
wspomniany realport ethernet xircoma przesyla u mnie zazwczyaj kolo 1100 kB
(b = bit, B = bajt) na sekunde.
zeby przeslac 19 megabajtow na sekunde, to juz fast ethernet nie wystarczy.

> Jesli tak to mój dysk nawet wyrabiać nie będzie z prędkością zapisu :) A
> i wątpię w takie fajne połączenie :D

jak widzisz przepracowanie dyskowi nie grozi ;)

pozdrawiam,
shadow