Re: WARTO KORZYSTAĆ Z NIS czy wystarczy NAV?

Autor: Piotr Turkowski (piotr_at_ust.tke.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 18:52:37 MET

Piotrek wrote:
> Witam
> Mam komputer, który cały czas jest podłączony do internetu, w związku z tym
> cały czas jest włączony NAV (norton antivirus) i zastanawiam sie czy jest
> potrzebny jeszcze NIS (norton internet security). Pytam ze względu takiego,
> iż NIS dosyć obciąża cały system i w ogóle mam z nim kłopoty! Jest NIS
> niezbędny czy można z niego zrezygnować?

Cześć,
to brzmi prawie jak tekst z bannera na infojamie: "Komputer na stałe
podłączony do Internetu, to niebezpieczeństwo" :)

Ja się tam nie obawiam (siędzę pod bezpieczniejszym system operacyjnym),
a jak już jestem zmuszony uruchomić win32 (prawo jazdy robię, a z wine
nie chcę mi się bawić) to przynajmniej z Internet Explorer nie korzystam.

A tak już na temat to nie wyrzucaj pieniędzy w błoto. Kerio albo Sygate
(czy jakoś tak?) i po sprawie. W każdym bądź razie nie Zone Alarm.

--
Pozdrawiam,	Piotr Turkowski
http://www.elfiaknieja.tk/