Dziwy na hdd (nie xxx!0

Autor: yarcioo (yarcioo_at_wp.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 18:20:17 MET

Klient przyniósł mi dwa dyski do podzielenia na partycje i sformatowania
z ostrzeżeniem że są zabezpieczone. Usmiechnąłem się wtedy i
powiedziałem żeby przyszedł następnego dnia, będą gotowe.
Minął tydzień, a ja dalej "walczę".
1. IBM DJNA-351520 (15,2GB) przechodzi pozytywnie wszelkie testy na
firmowym oprogramowaniu diagnostycznym. Przy próbie założenia
jakijkolwiek partycji klops, np fdisk mówi że nie ma miejsca. ??????????
2. SAMSUNG SV2001H (20GB) ma założoną partycje podstawową, i rozszerzoną
z dwoma dyskami logicznymi. Sciągam fdiskiem wszystkie partycje.
Zakładam np. jedna podstawową o maksymalnej powierzchni. Wszystko
pieknie się wykonuje. Przeładowuję komp, uruchamiam fdisk i widzę to co
było przed całą operacją.

Co to za zabezpieczenia? Jak je ominąć?
Jakiego softu użyć?

Yarcioo

--
Darmo się pocę, Aby dotrzymać kroku epoce.
yarcioo_at_wp.pl