Re: Drukarka HP

Autor: mefju (mefju_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 12:49:28 MET

Użytkownik "plastic" <podgik_jg_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy wiecie może jak można sprawdzić w drukarce ile wydrukowała już stron.
> HP 1100 był przycisk w środku maszyny który po naciśnięciu drukował taką
> informację.
> Mi chodzi o drukarkę typu HP 1300. Nie wiem czy jest może gdzieś taki
> przycisk. Mam ją na gwaracji więc w ciemno bardzo jej rozbierać niechce. A
> serwisach nie chcą powiedzieć czy jest coś takiego albo nie wiedzą.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

W drukarkach HP najcześciej słuzy do tego specjalna strona testowa
Jak ją wdydrukować?
1 odpalasz drukarke
2. trzymasz naciśnięty przycisk zasilania
3. naciskasz 5x przycisk wznowienia
4. puszczasz przycisk zasilania

Nie wiem czy ta procedura sprawdza się we wszystkich modelach ale u
większości działa...

Pozdrawiam:
mefju