Błąd numer 0x80070725

Autor: Rafal (rblahut_at_op.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 12:39:53 MET

Witam,
Mam pewien problem z instalacja roznych aplikacji (gier, programow). Otóż przy
próbie instalacji np. jakiejś gry, zaraz po etapie przygotowywania kreatora
InstallShield wyświetlany zostaje na ekranie komunikat o następującej treści:

Nieobsługiwany wyjątek
Błąd numer 0x80070725
Opis: Niezgodna wersja procedury wejścia RPC
Instalator zakończy pracę.

Tak więc ostatecznie instalacja zostaje przerwana. Jeśli to możliwe proszę o
pomoc (jakieś rady i sugestie bardzo mile widziane :))

Konfiguracja mojego komutera jest następująca:

AMD Duron 1200
Windows 98
384 RAM
0k. 1 GB wolnej przestrzeni na dysku