Re: dobra karta graficzna

Autor: JS (jsalackiWYWAL_TO_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 12:10:34 MET

> Pewnie, że wystarczyłby. Jeżeli autor postu nie gra, a liczy się jakość.

Tzn wystarczyłby radeon czy g400?
Nie gram, za to siedzę przed monitorem po 10-12 godzin gapiąc sie na
długie ciągi małych literek ;)
Mialem kiedys karte Ati Rage 128 i obraz z niej byl dość dobry, jednak
po zmianie płyty głównej nie mogłem juz uzywać tamtej karty - obecnie
korzystam z jakiejs Rivy tnt2.

Monitor Philips 107MB

Jacek